KLACHTENREGELING

Hieronder kan je lezen hoe je een klacht kan indienen, mocht je niet tevreden zijn met jouw bestelling.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar hello@marjoleinpoels.com.

Het is mijn doel om mijn klanten blij te maken met mijn kunst, dus ik zal er alles aan doen om tot een oplossing te komen. Lukt dit niet, dan is het mogelijk om jouw klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.