VEELGESTELDE VRAGEN
Kunst is een prachtige investering om jouw woning een exclusieve uitstraling en ambiance te geven.
Tegelijkertijd is kunst een bijzondere aankoop, waar je wellicht wat vragen over hebt.
Hieronder vind je het antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur me dan een e-mail of whatsapp berichtje, zodat ik je kan helpen!
Waar kan IK DE KUNSTWERKEN BEKIJKEN?
Je bent van harte welkom voor een persoonlijk bezoek aan het atelier, dat gevestigd is in Amsterdam Oost. Maak een afspraak door een e-mail te sturen naar: hello@marjoleinpoels.com.
KAN IK EEN ORIGINEEL WERK KOPEN?
Absoluut! Vanwege de Nederlandse wetgeving kunnen originele kunstwerken niet verkocht worden via een webshop, omdat de identiteit van de koper geverifieerd dient te worden. Ben je geïnteresseerd in een origineel werk, stuur me dan een e-mail of whatsapp berichtje, zodat ik je kan informeren over de beschikbaarheid en prijs.
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN FINE ART PRINT EN EEN LIMITED EDITION?
Een Limited Edition is een XL kunstwerk voorzien van een luxe baklijst. Deze kunstwerken worden uitgebracht in een kleine oplage van 30 stuks en worden achteraf met de hand beschilderd, waardoor ieder exemplaar uniek is. Er komt geen glas voor het kunstwerk, waardoor het je direct tegemoet schittert vanaf de muur. De Limited Editions worden gesigneerd en genummerd door Marjolein. Ook worden ze geregistreerd in de Art Registry van Hahnemühle en voorzien van een Certificaat van Echtheid.
De Fine Art Prints zijn reproducties op klein formaat (A4, A3 en A2). Deze kunstwerken worden gemaakt op Hahnemühle Museum Etching papier en voorzien van een witte rand, zodat je ze later zelf kan inlijsten in een normale wissellijst. Deze kunstwerken worden niet met de hand beschilderd, gesigneerd of genummerd, maar komen wel met een Certificaat van Echtheid.
de maat die ik zoek staat er niet bij, wat nu?
Ik bied mijn kunst via de webshop aan in standaard maten. Wil jij graag een andere maat, een andere kleur baklijst of heb je een ander verzoek? In bijna alle gevallen kan ik maatwerk aanbieden! Stuur me een e-mail of whatsapp berichtje, zodat ik een bestelling op maat voor jou kan plaatsen.
KAN JE EEN SCHILDERIJ VAN MIJ OF EEN DIERBARE MAKEN?
Ja, ik kan een schilderij maken van jou of een dierbare. Het is wel belangrijk om te begrijpen dat ik geen fotorealistische kunstenares ben. Hoewel mijn kunstwerken realistisch zijn, blijft mijn schilderstijl ook abstract. Wil je een schilderij in opdracht laten maken? Kijk dan op de pagina over commissies voor meer informatie of neem contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken!
Wat is de wachttijd voor een schilderij in opdracht?
De wachttijd is op dit moment 6 weken.
KAN IK EEN AFBEELDING VAN DE WEBSITE AFDRUKKEN?
Nee. Alle afbeeldingen van de kunstwerken zijn beschermd door Nederlandse en Internationale auteurs- en copyright wetten. Reproductie, duplicatie, afdrukken en distributie van deze afbeeldingen is verboden.
Your Title Goes Here
WELKE BETAALMETHODES ZIJN ER?
Je kan betalen met Ideal of kiezen voor gespreid betalen via Klarna.
Gespreid betalen houdt in dat je jouw bestelling in 3 maandelijkse termijnen betaald. De eerste termijn betaal je direct na het afronden van jouw bestelling, de tweede termijn 30 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen en de derde termijn 60 dagen nadat je de bestelling thuis hebt ontvangen. Nadat je deze optie hebt gekozen op de afrekenpagina wordt je doorgeleid naar de beveiligde webpagina van Klarna om jouw betaalgegevens in te voeren. Voor het betalen in termijnen wordt 3,99% betaalkosten in rekening gebracht.
WAAR KAN IK EEN KORTINGSCODE INVOEREN?
Je kan een kortingscode toevoegen tijdens het afrekenen. De bijbehorende korting wordt dan in mindering gebracht op jouw bestelling en/of er wordt een gratis product toegevoegd. Let op: er kan per bestelling slechts één kortingscode of couponcode worden gebruikt.
WAT IS DE LEVERTIJD?
De Fine Art Prints zijn op voorraad en worden doorgaans binnen 1 week verzonden. Kijk bij het individuele product wat de exacte levertijd is. De Limited Editions worden met de hand bewerkt en hebben een levertijd van 6-8 weken. Je ontvangt een whatsapp berichtje voordat een Limited Edition wordt verzonden, zodat je een voorkeursdag kan opgeven. Het is een groot pakket en daarom belangrijk dat je thuis bent bij de bezorging.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Verzending binnen Nederland is gratis.
Wil je jouw bestelling op een adres in het buitenland ontvangen? Stuur me dan even een e-mail, de verzendkosten calculator geeft soms een te hoog bedrag aan. Dan kijken we samen even naar de mogelijkheden!
HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Jouw bestelling wordt goed beschermd verzonden in een platte doos van gerecycled karton. Verzending wordt verzorgd door PostNL. Je ontvangt een e-mail bericht wanneer jouw bestelling verzonden wordt met daarin een track-en-trace code, zodat je het pakket kan volgen.
Ook kan je ervoor kiezen om jouw bestelling op te halen bij het Atelier in Amsterdam. Op die manier kan je Marjolein persoonlijk ontmoeten. Kies je voor deze optie, dan nemen we contact op om een afspraak in te plannen.
IS INTERNATIONALE VERZENDING MOGELIJK?
Verzending is wereldwijd beschikbaar. Voor internationale verzending maak ik gebruik van de diensten van DHL Express en GLS. Hou er rekening mee dat de verzendkosten bij internationale verzending (inclusief invoer- en douanekosten) voor rekening van de klant zijn.
WAT IS HET RETOURBELEID?
Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Om jouw retour aan te melden dien je een e-mail te sturen naar sales@marjoleinpoels.com. Hierna ontvang je verdere instructies en een retourlabel dat je kan gebruiken om jouw bestelling terug te sturen. Let op: voor gepersonaliseerde kunstwerken en schilderijen in opdracht gelden afwijkende retourvoorwaarden. Lees alsjeblieft de pagina over het retourbeleid.
HOE KAN IK EEN KLACHT INDIENEN?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maak jouw klacht eerst kenbaar door een e-mail te sturen naar hello@marjoleinpoels.com. Mijn doel is om mijn klanten blij te maken met mijn kunst, dus ik zal er alles aan doen om tot een oplossing te komen. Lukt dit niet, dan is het mogelijk om op andere manieren een klacht in te dienen. Ik ben aangesloten bij Webwinkelkeur, wat jou meer zekerheid geeft. Lees de pagina over de Klachtenregeling voor het beleid rondom klachten.
BEKIJK DE KUNST COLLECTIE IN DE WEBSHOP